Από αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα,  ένας δρομέας αντοχής  - άντρας ή γυναίκα - πρέπει να βελτιώσει την φυσική παράμετρο της δύναμης για τους παρακάτω λόγους:
•    Για  να μπορεί να διατηρεί μια καλύτερη τεχνική στο τρέξιμο του.
•    Για να μπορεί να αντισταθεί καλύτερα στην κούραση
•    Για να μπορεί να εφαρμόσει καλύτερα διαφορετικές τακτικές κατά την διάρκεια της κούρσας
•    Για να βελτιώσει  την  αναερόβια ικανότητα του
•    Για να μειώσει τους χρόνους επαφής των ποδιών του με το έδαφος, άρα να βελτιώσει την δρομική του οικονομία
•    Για να βελτιώσει το σπρίντ του στην τελική ευθεία.

Οι δύο βασικές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε η να συνεχίσετε  το τρέξιμο και να αποφύγετε ταυτόχρονα τους  τραυματισμούς είναι: 
ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. 

Δεν υπάρχει καλύτερη χρονικά στιγμή για κάποιον από αυτή για να γίνει μέλος της δρομικής κοινότητας.Υπάρχουν βλέπετε αυτοί που καθισμένοι σε κάποια  ξαπλώστρα το μόνο που θέλουν είναι να λειώσουν κυριολεκτικά στην παραλία αλλά υπάρχουν και εκείνοι που στην ακρογιαλιά κατάλαβαν ότι χρειάζεται να κάνουν κάτι για να βελτιώσουν την γενική φυσική τους κατάσταση. 
Ας δώσουμε κάποια συμβουλή σε αυτούς.

Οι δύο βασικές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε η να συνεχίσετε  το τρέξιμο και να αποφύγετε ταυτόχρονα τους  τραυματισμούς είναι: 
ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.