Πώς να χάσεις περισσότερα κιλά μέσα από το τρέξιμο.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, δεν υπάρχει καλύτερος και πιο υγιεινός τρόπος για να το κάνετε από το τρέξιμο. Θα καίτε λίπος και υδατάνθρακες - τα οποία παίζουν ρόλο στην αύξηση του σωματικού βάρους – θα τονώσετε τους μυς και θα λεπτύνει η σωματική σας διάπλαση. Και όλα αυτά είναι ένα ωραίο πακέτο, ενισχύοντας ταυτόχρονα και την καρδιά σας!

Παρακάτω είναι 7  κορυφαίες συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα:

 

Τρέξτε τακτικά.

Βάλτε σαν στόχο να τρέχετε τρεις φορές την εβδομάδα, χτίζοντας τη διάρκεια τρεξίματος σταδιακά. Ξεκινήστε την προπόνησή σας κάνοντας λίγο χρόνο περπάτημα και λίγο χρόνο τρεξίματος και συνολικά σε χρονιή διάρκεια να φτάνετε τα 30 έως 45 λεπτά. Όσο περισσότερο τρέχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε, και τόσο πιο γρήγορα θα έχετε καλύτερη φυσική κατάσταση!

 

Cross-train!

Tην μία ή δύο από τις ημέρες που δεν τρέχετε, βάλτε σαν στόχο να κάνετε κάποια άλλη άσκηση, όπως  περπάτημα, ποδήλατο,  κολύμπι, ή άλλη μορφή cross-training. Όλα αυτά θα συμβάλουν στην καύση θερμίδων, εξασφαλίζοντας παράλληλα οτι δεν θα τραυματιστείτε ως αποτέλεσμα του οτι ξεκινήσατε να τρέχετε πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Βάλτε στο πρόγραμμα ασκήσεις με το βάρος του σώματος.

Συνδυάστε το τρέξιμο με μερικές απλές ασκήσεις σωματικού βάρους, όπως το plank, push-ups ή squats για να γίνετε αρκετά δυνατή.

 

Μην αμελείτε την προπόνηση δύναμης.

Η προπόνηση δύναμης σε συνδυασμό με το τρέξιμο θα βοηθήσει την περαιτέρω απώλεια βάρους – όσο πιο δυνατοί οι μύες σας, τόσο περισσότερες θερμίδες χρειάζονται.

 

Στοχεύστε σε ενεργειακό έλλειμμα.

Εδώ βέβαια χρειάζεται να πράξετε λογικά και με μεγάλη προσοχή. Μόνο στην περίπτωση που τρέχετε λίγη ώρα μπορείτε να δοκιμάσετε ενεργειακό έλλειμμα όσον αφορά τις θερμίδες που εισέρχονται στον οργανισμό vs. τις θερμίδες που καίγονται , ώστε να δείτε αποτελέσματα.

 

Στοχεύστε σε πλούσια διατροφή που να ποικίλει.

Να έχετε μια υγιεινή, θρεπτική διατροφή για την υποστήριξη της σωματικής άσκησής σας. Ο μεταβολικός ρυθμός του καθενός είναι διαφορετικός και έτσι δεν υπάρχει ένα οδηγός δίαιτας που να ταιριάζει σε όλους. Να στοχεύετε σε μια διατροφή που να είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες , καλούς υδατάνθρακες και χαμηλή σε κορεσμένα λίπη.

 

Κάνετε ένα mix στον ρυθμό που τρέχετε.

Ο ρυθμός με τον οποίο τρέχετε καθορίζει από που θα τραβήξει ενέργεια ο οργανισμός. Όταν τρέχετε με χαμηλότερη ένταση, θα είναι κατά κύριο λόγο η καύση αποθηκευμένου λίπους η πηγή καυσίμου σας, ενώ όταν τρέχετε με δυνατότερη ένταση θα καίτε γλυκογόνο ως πηγή καυσίμου, που σημαίνει ότι θα καίτε περισσότερες θερμίδες. Ας έχετε σαν στόχο να τρέξετε σε διάφορα επίπεδα έντασης σε κάθε προπόνηση. Αυτό θα σημαίνει οτι θα καίτε λίπος και  υδατάνθρακες.

 

 

Πηγή: http://womensrunninguk.co.uk/

 

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!