Πόσο νερό πρέπει εμείς οι γυναίκες δρομείς να πίνουμε.

Όπως γνωρίζετε, το τρέξιμο αυξάνει την ανάγκη μας για νερό και ηλεκτρολύτες. Ωστόσο, ειναι αρκετά δύσκολο να πίνουμε αρκετό νερό ενώ τρέχουμε, γι΄αυτό πρέπει να φροντίζουμε να ενυδατωνόμαστε κατά την διάρκεια όλης της ημέρας και να πίνουμε αρκετά μετά την προπόνηση.

Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας να είμαστε καλά ενυδατωμένες πριν δέσουμε τα κορδόνια μας. Φροστίστε να έχετε πιει περίπου μισό λίτρο νερό (ή νερό μαζί με ηλεκτρολύτες) 2 ώρες πριν την προπόνησή σας και 100ml πριν ξεκινήσετε. Μετά την προπόνηση σας, είναι πολύ σημαντικό να καλύψετε τα υγρά που χάσατε.

Ένα καλό δείγμα του πόσο πρέπει να πιείτε είναι το εξής: ζυγιστείτε πριν και μετά το τρέξιμο. Για κάθε κιλό που «λείπει» λόγω της εφίδρωσης, θα πρέπει να πίνετε 1,5 λίτρο νερό ή ρόφημα ηλεκτρολυτών. Καλό είναι να πιείτε στο πρώτο 20λεπτο μετά την προπόνησή σας μισό λίτρο νερό ή ρόφημα ηλεκτρολυτών και για την επόμενη ώρα να συνεχίσετε αργά αργά με γουλιές να πίνετε μέχρι να καλύψετε την ποσότητα που υπολογίσατε .

 

 

Να προσέχετε για τους κινδύνους της υπερβολικής κατανάλωσης νερού : οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο υπονατριαιμίας (χαμηλά επίπεδα νατρίου στο αίμα), επειδή έχουν μικρότερη μάζα σώματος από τους άνδρες, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν την τάση να ιδρώνουν λιγότερο και ως εκ τούτου πρέπει να πίνουν λιγότερο.

Ακούστε το σώμα σας και μην παρασύρεστε από τους άντρες! Αν αισθάνεστε ζαλάδα, ή πολύ πλήρεις, ή πρησμένες, τότε μπορεί να πίνετε πολύ παραπάνω νερό από αυτό που χρειάζεστε. Μην «κατεβάζετε» υπερβολικές ποσότητες νερού όσο τρέχετε.

 

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!