Πώς να προσθέσετε φυτικές ίνες στο διαιτολόγιο σας.



Πολλοί λίγοι γνωρίζουν τα οφέλη των φυτικών ινών και τις παραλείπουν  από την καθημερινή τους  διατροφή.

Οι φυτικές ίνες προστατεύουν από καρδιακά νοσήματα, ρυθμίζουν την γλυκόζη στο αίμα, συμβάλλουν στην υγεία του δέρματος και μας βοηθούν στον έλεγχο του βάρους μας. Εάν έχετε συχνό αίσθημα πείνας ή αίσθημα κόπωσης ή έχετε «βάλει» παραπανίσια κιλά, τότε δοκιμάστε τις φυτικές ίνες !

 

 

1.     Ξεκινήστε να τρώτε το πρωί δημητριακά με βρώμη!

 

Εαν ξεκινήστε την μέρα σας με ένα τέτοιο πιάτο θα νιώθετε ενέργεια για όλη την ημέρα και θα κάνετε σωστότερες επιλογές φαγητού στα γεύματα που έπονται μέσα στην ημέρα.

 

2.     Φρούτα και λαχανικά

 

Δεν υπάρχει καλύτερη πηγή φυτικών ινών από τα φρούτα και τα λαχανικά. Δοκιμάστε να συνοδεύσετε το μεσημεριανό σας ή το βραδινό σας με λίγη πράσινη σαλάτα. Εαν έχετε όρεξη για κάτι γλυκό, προτιμήστε γιαούρτι με μέλι και μήλο ή ακτινίδιο.

 

3.     Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης

 

Η αλήθεια είναι οτι έχουμε συνηθίσει να τρώμε τα πάντα «άσπρα», το ψωμί μας, τα μακαρόνια, το ρύζι κτλ. Δοκιμάστε να αλλάξετε τουλάχιστον το ψωμί και θα καταλάβετε την διαφορά. Θα σας δημιουργήσει αίσθημα πληρότητας και θα τρώτε μικρότερες ποσότητες φαγητού.

 

4.     Ξηροί Καρποί

 

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες. Μπορείτε να τους προσθέσετε στην καθημερινότητά σας σαν σνακ και να έχετε πολλαπλά οφέλη. Προσοχή πάντα στις ποσότητες!

 

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!