ΓΥΝΑΙΚΑ & ΤΡΕΞΙΜΟ

Εύκολες και γρήγορες λύσεις για ξηρές και σκασμένες φτέρνες από το τρέξιμο.

Πώς θεραπεύονται οι σκασμένες φτέρνες?
Null

περισσότερα

Όταν οι μηροί σας τρίβονται μεταξύ τους...

Κατά την διάρκεια της σωματικής άσκησης, σημεία του σώματος όπως οι μασχάλες και το εσωτερικό των μηρών μας έχουν μεγαλύτερη τριβή γιατί ακουμπάει δέρμα με δέρμα και μάλιστα ιδρωμένο δέρμα. Δεν πρέπει να αγνοείτε τον ερεθισμό σε αυτά τα σημεία, γιατί με τον καιρό ίσως να χειροτερέψει. Μπορεί να γίνει τρομερά επώδυνο και να προκαλέσει ακόμα και ανοιχτές πληγές!
Null

περισσότερα

Σπιτική μάσκα προσώπου για ερεθισμένο δέρμα.

Έχετε ερεθισμένο δέρμα στο πρόσωπο από τον καθημερινό συνδυασμό make-up και ιδρώτα;Σας βρήκαμε την μάσκα προσώπου, με μόλις 3 υλικά, για να μειώσετε την κοκκινίλα.
Null

περισσότερα

Πώς να φροντίζετε το δέρμα σας τον χειμώνα.

Δεν είναι καθόλου περίεργο το οτι οι περισσότεροι από εμάς υποφέρουμε τον χειμώνα από ξηρότητα και ερεθισμό στο δέρμα μας, αφού τρέχουμε μέσα στον παγωμένο αέρα. Για κάποιους ίσως είναι απλά μία ενόχληση, για άλλους όμως είναι πιο επώδυνο αφού το δέρμα μπορεί να σπάσει και να κάνει πληγές.
Null

περισσότερα

Πώς να χάσεις περισσότερα κιλά μέσα από το τρέξιμο.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, δεν υπάρχει καλύτερος και πιο υγιεινός τρόπος για να το κάνετε από το τρέξιμο. Θα καίτε λίπος και υδατάνθρακες - τα οποία παίζουν ρόλο στην αύξηση του σωματικού βάρους – θα τονώσετε τους μυς και θα λεπτύνει η σωματική σας διάπλαση. Και όλα αυτά είναι ένα ωραίο πακέτο, ενισχύοντας ταυτόχρονα και την καρδιά σας!
Null

περισσότερα

Τί εσώρουχο να προτιμώ όταν τρέχω; ή μήπως να μην φοράω καθόλου;

Ιδού η απορία: Να φορέσεις ή να μην φορέσεις εσώρουχο κάτω από το σούπερ κολλητό μαύρο κολάν σου;
Null

περισσότερα

Πόσο νερό πρέπει εμείς οι γυναίκες δρομείς να πίνουμε.

Όπως γνωρίζετε, το τρέξιμο αυξάνει την ανάγκη μας για νερό και ηλεκτρολύτες. Ωστόσο, ειναι αρκετά δύσκολο να πίνουμε αρκετό νερό ενώ τρέχουμε, γι΄αυτό πρέπει να φροντίζουμε να ενυδατωνόμαστε κατά την διάρκεια όλης της ημέρας και να πίνουμε αρκετά μετά την προπόνηση. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας να είμαστε καλά ενυδατωμένες πριν δέσουμε τα κορδόνια μας.
Null

περισσότερα

Μπορώ να τρέχω κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου;

Αν είστε ήδη δρομέας και διανύετε τους μήνες της εγκυμοσύνης σας, σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί αν μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που αγαπάτε, το τρέξιμο.
Null

περισσότερα

Όταν το τρέξιμο επηρεάζει την περίοδό σας.

Τί πρέπει να προσέχουν οι γυναίκες όταν παρατηρούν πως το τρέξιμο τους προκαλεί αμηνόρροια.
Null

περισσότερα

Γυναίκες δρομείς και χαμηλά επίπεδα σιδήρου.

Διαβάστε ποιος είναι ο ρόλος του σιδήρου στο τρέξιμο και γιατί οι γυναίκες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές.
Null

περισσότερα

Για να δούμε τι μπορουμε να κάνουμε με τα μαλλια μας!

Για να δούμε τι μπορουμε να κάνουμε με τα μαλλια μας οταν έχουμε μπροστα μας ενα προγραμμα προπονησης και αυτα μας ενοχλούν; Και επίσης ταυτόχρονα πως μπορουμε να συνδυάσουμε και την περιποίηση μαζι;

περισσότερα

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!