ΑΡΘΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Πώς ο καφές επηρεάζει την προπόνησή σας.

Θα μπορούσε όμως η καφεΐνη να σας βοηθήσει να τρέξετε καλύτερα; Διαβάστε τι συμβαίνει με την κατανάλωση καφεΐνης πριν από την προπόνηση. Null

περισσότερα

Πώς να προσθέσετε φυτικές ίνες στο διαιτολόγιο σας.

Οι φυτικές ίνες προστατεύουν από καρδιακά νοσήματα, ρυθμίζουν την γλυκόζη στο αίμα, συμβάλλουν στην υγεία του δέρματος και μας βοηθούν στον έλεγχο του βάρους μας. Εάν έχετε συχνό αίσθημα πείνας ή αίσθημα κόπωσης ή έχετε «βάλει» παραπανίσια κιλά, τότε δοκιμάστε τις φυτικές ίνες!
Null

περισσότερα

Διατροφικές Συμβουλές

Ενα μονο παραδειγμα απο την νεα διαιτα που χρησιμοποιουν οι αθλητες ολων των αποστασεων και υπερμαραθωνοδρομοι. Δινει βαση στην αυξημενη ληψη πρωτεινων και υδατανθρακων χωρις ομως να ειναι υποθερμιδικη οπως παλαιότερες αντιστοιχες διαιτες!!! Null

περισσότερα

Αγωνιστική Απόδοση και Σωστή Τροφοδοσία στον Αγώνα

Για να αποφασίσουμε σχετικά με το πόσο, το πότε και το τι ακριβώς πρέπει να λάβει ως τροφοδοσία ο αθλητής στην διάρκεια μιας αγωνιστικής προσπάθειας χρειάζεται να εξετάσουμε με λεπτομέρεια πως γίνεται η κατανάλωση ενέργειας από το σώμα κατά την διάρκεια του αγώνα. Null

περισσότερα

Διατροφικές Επισημάνσεις για Αγώνες Μικρής ή Μεγάλης Διάρκειας

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ολοκληρώσει το στάδιο της προετοιμασίας και ότι φτάσαμε στις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα στόχο. Ήρθε δηλαδή η ώρα για ξεκούραση, φορμάρισμα (tapering) και για αναπλήρωση της απαραίτητης ενέργειας για τον αγώνα που τρέχουμε σε μερικές μέρες. Null

περισσότερα

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!