ΑΡΘΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Πώς να κάνετε την μετάβαση από τον δρόμο στο μονοπάτι...

Συμβουλές για όσους θέλουν να ξεφύγουν απο την ρουτίνα του δρόμου και να δοκιμάσουν το τρέξιμο σε μονοπάτι.
Null

περισσότερα

Τρέχοντας στην ζέστη και την υγρασία...

Διαβάστε μερικές γρήγορες συμβουλές για να τρέχετε με ασφάλεια στη ζέστη και την υγρασία.
Null

περισσότερα

Τερματίστε τον πρώτο σας μαραθώνιο χωρίς να υποφέρετε πολύ! (Μέρος τρίτο) Η διαλειμματικη προπόνηση.

Είναι ένα από τα πιο βασικά προπονητικά μέσα που χρησιμοποιούμε στην προετοιμασία μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.
Null

περισσότερα

Τερματίστε τον πρώτο σας μαραθώνιο χωρίς να υποφέρετε πολύ. (μέρος δεύτερο)

Οδηγός για αυτούς που θέλουν να τρέξουν για πρώτη φορά την απόσταση των 42.195 μ.
Null

περισσότερα

Τερματίστε τον πρώτο σας μαραθώνιο χωρίς να υποφέρετε πολύ!

Οδηγός για αυτούς που θέλουν να τρέξουν για πρώτη φορά την απόσταση των 42.195 μ. Ο σκοπός του παρόντος κειμένου είναι να εξηγήσουμε σε όποιον έχει ήδη συμμετάσχει σε αγώνα ημιμαραθωνιου πως θα καταφέρει , αν και είναι δρομέας για μερικούς μόνο μήνες, να φτάσει στον τερματισμό των 42,2 χιλιόμετρων ενός μαραθωνίου, με επιτυχία και χωρίς πολύ υψηλό επίπεδο κόπωσης. Null

περισσότερα

Γαλακτικό Οξύ, Σύμμαχος ή Εχθρός; Τα Όρια στον Μαραθώνιο!

O Renato Canova, ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους προπονητές μεγάλων αποστάσεων, με επιτυχίες σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα (Παγκόσμια Πρωταθλήματα, Ολυμπιακοί Αγώνες), δημοσίευσε πριν μερικά χρονιά μια εργασία στο IAAF Academy Null

περισσότερα

Πώς να επιλέξει ο μαραθωνοδρόμος τους ρυθμούς προπόνησης του.

Με το καλοκαίρι σιγά σιγά να μας αφήνει και την προετοιμασία για τους μαραθωνίους του φθινοπώρου να μπαίνει στην τελική ευθεία, αυτό που αποκτά μεγαλύτερη σημασία είναι η σωστή επιλογή των ρυθμών της κάθε προπόνησης
Null

περισσότερα

Δρομικά Αγωνίσματα - Αλληλεπίδραση και Προγραμματισμός

Το σημερινό άρθρο αναφέρεται στον δρομέα μεγάλων αποστάσεων και αναλύει την αλληλεπίδραση και τον προγραμματισμό για τρέξιμο ανωμάλου δρόμου, στίβου, δρόμων σε άσφαλτο και αγώνων βουνού.
Null

περισσότερα

Ανηφόρες και Ορεινό Τρέξιμο: Τεχνικές Προπόνησης!

Το σημερινό μου άρθρο αποτέλεσε ουσιαστικά τον κορμό για μια από τις ομιλίες μου στην διάρκεια του σεμιναρίου που έλαβε χώρα στο Μέτσοβο το Σαββατοκύριακο του αγώνα Στα χνάρια της αρκούδας. Null

περισσότερα

Θέλω να Τρέξω στον Κλασικό Μαραθώνιο ... Προλαβαίνω;

Με το καλοκαίρι να έχει πια σχεδόν περάσει το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει στην δεδομένη στιγμή είναι ένα και μόνο ένα...Προλαβαίνω να τρεξω στον μαραθώνιο της κλασικής διαδρομής; Null

περισσότερα

Βασικές Αρχές και Οργάνωση της Χειμερινής Προετοιμασίας!

Με τους αθλητές να έχουν σε μεγάλο βαθμό οριοθετήσει τους επόμενους αγωνιστικούς τους στόχους για την χρονιά που μόλις ξεκίνησε και να έχουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό σιγά-σιγά ξεκινήσει την χειμερινή τους προετοιμασία, μια απορία που συνήθως διατυπώνεται αυτήν την εποχή είναι το πως ακριβώς θα οργανωθεί το πρόγραμμα της προετοιμασίας τους.

περισσότερα

Ένα Μοντέλο Προγράμματος με 4 προπονήσεις την εβδομάδα!

Είναι προφανές ότι δεν μπορούν όλοι οι δρομείς να ακολουθήσουν προγράμματα που βασίζονται σε προπονήσεις που γίνονται σε καθημερινή βάση, κυρίως για λόγους που συνδέονται με τις επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις τους

περισσότερα

Τρέξιμο στην κατηφόρα: Ένας Πολύπλοκος Μηχανισμός!

Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε πολλά κοσμητικά επίθετα για να περιγράψουμε την εμπειρία του να τρέχει κάποιος στην κατηφόρα: εντυπωσιακό, κουραστικό, επικίνδυνο, ακόμη και σαγηνευτικό θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κάποιος.
Null

περισσότερα

Υπέρ και κατά του τρεξίματος στο διάδρομο!

Δεν είναι λίγοι οι δρομείς που συχνά χρησιμοποιούν τον διάδρομο για τις προπονήσεις τους. Αυτό συμβαίνει είτε για λόγους που έχουν να κάνουν με τις κλιματολογικές συνθήκες, αφού για όποιον δεν είναι επαγγελματίας αθλητής το να τρέχει μέσα στο κρύο, κάτω από την βροχή ή σε συνθήκες καύσωνα δεν είναι και τόσο εμψυχωτικό, είτε για πρακτικούς και ψυχολογικούς λόγους.
Null

περισσότερα

Αρχές προγράμματος προετοιμασίας για αγώνες ultra-trail!

Όταν αναφερόμαστε σε προπόνηση για την συμμετοχή σε έναν αγώνα υπεραπόστασης βουνού (ultra-trail), θα πρέπει πρώτα από όλα να σκεφτούμε ότι κάθε αθλητική δραστηριότητα που προετοιμαζόμαστε να πραγματοποιήσουμε επιδρά συγχρόνως σε περισσότερες από μια ικανότητες, προκαλώντας δηλαδή διαφορετικές προσαρμογές σε αρκετά λειτουργικά συστήματα του οργανισμού.
Null

περισσότερα

Πως θα πρέπει να τρέχει ο αθλητής τα τρεξίματα μεγάλης διάρκειας στην προετοιμασία του για τον μαραθώνιο δρόμο, ρυθμός και συχνότητα.

Η προπόνηση για τον μαραθώνιο απαιτεί την βελτίωση μιας σειράς από φυσιολογικές ικανότητες όπως, Αερόβια Ισχύς, Αντοχή μακράς διάρκειας, Ψυχολογικοί παράγοντες και κίνητρα. Null

περισσότερα

Ποιες είναι οι διάφορες ανάμεσα στην διαλειμματικη προπόνηση και στην προπόνηση fartlek.

Ο χαρακτηρισμός των διαφόρων τύπων της προπόνησης εξαρτάται κυρίως από την χρονική τους διάρκεια : έτσι η φυσική δραστηριότητα και στην προκειμένη περίπτωση το τρέξιμο μπορεί να διαιρεθεί σε συνεχές (1), σε προοδευτικά αυξανόμενο (2) και σε διαλειμματικο (3). Null

περισσότερα

Φυσική άσκηση και ηλικία. (1ο μέρος)

Η επιδείνωση της φυσικής κατάστασης που συνδέεται με την προχωρημένη ηλικία είναι ένα ζήτημα που υπάρχει σε πολλούς δρομείς. Σε γενικές γραμμές, οι φυσιολογικές λειτουργίες βελτιώνονται με τη μετάβαση από τη γέννηση έως τα 25-30 χρονιά , και από τότε αρχίζει μια πτώση στις διάφορες σωματικές λειτουργίες (μυϊκή δύναμη, οι αντιδράσεις του νευρικού συστήματος, η λειτουργικότητα καρδιαγγειακού συστήματος , κλπ ...) και κατά συνέπεια η επιδόσεις που συνδέονται με αυτά (στην ταχύτητα, στην δύναμη, «τεστ αντοχής»). Null

περισσότερα

Φυσική άσκηση και ηλικία (2ο μέρος - Προγράμματα)

Στο πρώτο μέρος του άρθρου αναλύσαμε θεωρητικά τους παράγοντες που είναι σημαντικό να γνωρίζει ο δρομέας κάθε ηλικίας σχετικά με την προπονητική επιβάρυνση ανάλογα με την ηλικία του και μιλήσαμε για τις τρεις διαφορετικές μορφές του μεταβολισμού που μας παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για τις δραστηριότητες μεσαίας και μεγάλης διάρκειας. Στο δεύτερο μέρος του άρθρου θα προτείνουμε κάποια παραδείγματα προπονητικών προγραμμάτων με βάση κάποιες υποθετικές τιμές του αερόβιου και αναερόβιου κατωφλιού των αθλούμενων και σε σχέση με την ηλικία του δρομέα. Null

περισσότερα

Μαραθώνιος: Μεγάλο Τρέξιμο Διάρκειας Παράδειγμα 10 Εβδομάδων!

Η προπόνηση για τον μαραθώνιο απαιτεί την βελτίωση μιας σειράς από φυσιολογικές ικανότητες όπως είναι η αερόβια ισχύς και η αντοχή μακράς διάρκειας. Ταυτόχρονα σημαντικό ρόλο παίζουν και ψυχολογικοί παράγοντες αλλά και τα κίνητρα που έχει ο αθλητής, όπως έχουμε ήδη αναλύσει σε προηγούμενο άρθρο. Null

περισσότερα

Δρομέας δεν γεννιέσαι, γίνεσαι!

Συμβουλές και ενδεικτικό πρόγραμμα για όσους θέλουν να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση και δεν γνωρίζουν πως να ξεκινήσουν. Null

περισσότερα

Tηλέφωνο

6945894673

Ακολουθήστε μας!